Efigence to renomowana firma technologiczna, która rozpoczęła swoją działalność w 1995 roku. Jest uważana za lidera w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań technologicznych dla bankowości, ubezpieczeń, e-commerce i wielu innych branż. Jej zespół składa się z ponad 140 wysoko wykwalifikowanych ekspertów, którzy tworzą innowacyjne produkty i usługi w obszarze custom software developmentu, UX/UI i consultingu. Posiada imponujące portfolio, obejmujące ponad 350 zrealizowanych projektów, między innymi dla renomowanych marek, takich jak Play, LPP, T-mobile, mBank, Credit Agricole, BNP Paribas, Nationale Nederlanden, Nordea czy ING.
Projekty Efigence wielokrotnie zdobyły prestiżowe tytuły, takie jak „Best of Show” w konkursie Finovate, „The Most Disruptive Innovation” w konkursie Efma Distribution and Marketing Innovation Awards oraz „Disruptive Innovation of the Year” w konkursie BAI-Finacle Global Banking Innovation Awards. Firma została również wyróżniona miejscem na liście „The FinTech 50”, która prezentuje najważniejsze przedsiębiorstwa z branży FinTech.
Siłą i główną przewagą konkurencyjną Limitless Technologies jest unikalny zespół ekspertów. Kompetencje rozwijaliśmy, pracując przez lata w centrali Salesforce w San Francisco (USA), w europejskiej centrali mieszczącej się Dublinie (Irlandia), a także realizując wdrożenia na rynku rodzimym. Lata doświadczeń w działach rozwoju oprogramowania – przechodząc przez kolejne szczeble kariery, od stanowisk młodszego programisty po senior managera i zarządzanie zespołami zajmującymi się rozwojem platformy Salesforce – dały nam pełną znajomość tego systemu i dogłębne zrozumienie możliwości, jakie zapewnia przedsiębiorcom każde z oferowanych rozwiązań.
Zakładając Limitless Technologies, stworzyliśmy przestrzeń dla przedsiębiorców, dzięki której bezproblemowo wejdą oni na ścieżkę cyfrowej transformacji. Szybko i dokładnie rozpoznajemy specyfikę danej firmy, podchodzimy indywidualnie do potrzeb klientów i wierzymy, że odpowiednio wdrożona technologia może wnieść zarządzanie w każdej firmie na nowy poziom.
www.limitless.pl
Cenatorium jest spółką z obszaru nowych technologii działającą w sektorze nieruchomości (prop-tech), dostarczającą autorskie rozwiązania IT i narzędzia analityczne oparte o machine learning, zarówno z rejestrów państwowych jak i z dużych, nieustrukturyzowanych zbiorów danych i zbiorów danych przestrzennych.
Z usług Cenatorium korzystają firmy z sektorów m.in.:
Podstawowe produkty to:
Cenatorium dysponuje także własną siecią rzeczoznawców majątkowych na terenie całej Polski, dzięki czemu wspiera banki również w tradycyjnych procesach udzielania kredytów hipotecznych. Strategiczne działania są zorientowane na zwiększanie wykorzystania zautomatyzowanych wycen nieruchomości.
Proaktywnie pracujemy z Klientami i tworzymy wspólnie innowacyjne rozwiązania, zapewniając naszym Klientom stałą przewagę konkurencyjną.
Więcej na stronie: www.cenatorium.pl
Firma Comarch, założona w 1993 r. w Krakowie, szczyci się statusem jednego z wiodących producentów oprogramowania w Europie. Zatrudnia ponad 6000 pracowników na świecie i ma na koncie setki projektów zrealizowanych dla największych globalnych marek. Czerpiąc z 20-letniego doświadczenia w branży, wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Comarch sektor Finanse, Bankowość, Ubezpieczenia specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań w zakresie oprogramowania i systemów informatycznych dla cenionych instytucji finansowych: ubezpieczycieli, banków, funduszy emerytalnych i inwestycyjnych, domów maklerskich czy spółek zarządzania aktywami. Nasze kompetencje zyskały uznanie na arenie międzynarodowej, przynosząc nam bogate portfolio klientów z ponad 30 krajów. Na liście klientów znajdują się UniCredit, Société Générale, BNP Paribas, Swiss Life, Ergo, Oney, Allianz oraz wielu innych.
Copyright © Comarch 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Creatio to globalny dostawca jednej platformy do automatyzacji branżowych workflows i CRM przy pomocy no-code i przy maksymalnej wolności. Codziennie na naszej platformie uruchamiane są miliony workflows w 100 krajach przez tysiące Klientów. Prawdziwa troska o naszych Klientów i partnerów jest integralną częścią DNA Creatio.
Oferta Creatio obejmuje platformę no-code (Studio Creatio), aplikacje CRM (marketing, sprzedaż i serwis), branżowe workflows dla 20 branż oraz dodatki z naszego Marketplace. Creatio jest uznawany jako Leader and Strong Performer w wielu raportach Gartnera i Forrestera. Produkty Creatio otrzymują entuzjastyczne recenzje użytkowników końcowych na portalach peer-to-peer.
Nasi Klienci cieszą się wolnością w zarządzaniu swoimi automatyzacjami. Wolność tę zapewniają nieograniczone możliwości customizacji , możliwość tworzenia aplikacji bez żadnej linijki kodu oraz cały wszechświat gotowych do użycia szablonów i konektorów.
Creatio ma główną siedzibę w Bostonie, MA. Zatrudniamy 700 pracowników w sześciu biurach i jesteśmy obecni lokalnie w 14 krajach. Creatio ma długotrwałe relacje z tysiącami klientów i partnerów z 700 GSI i lokalnymi integratorami na całym świecie.
Global Assistance Polska jest obecna na polskim rynku od 2018 roku, aby świadczyć usługi assistance w obszarach komunikacji, home assistance, assistance podróżnego czy medycznego. Należy do Vienna Insurance Group, jednej z największych i najstarszych grup ubezpieczeniowych działających w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa Global Assistance istnieje ponad 10 lat i poza Polską obecna jest w Bułgarii, Macedonii Północnej, Serbii, Bośni i Hercegowinie, w Czechach, Rumunii, Mołdawii, Słowacji, Gruzji, Chorwacji oraz na Litwie, skąd obsługiwane są wszystkie kraje bałtyckie. Świadczymy usługi dla towarzystw ubezpieczeniowych, banków, brokerów, firm leasingowych, CFM czy firm z branż usługowych. Naszym celem jest skuteczne zaspokajanie codziennych potrzeb klientów naszych partnerów biznesowych i dostarczanie rozwiązań, które pomagają optymalizować koszty usługi. Od początku priorytetem dla nas jest czas i sposób rozwiązywania problemów przy równoczesnej kontroli kosztów oferowanych usług. Dzięki temu obsługujemy ponad 425 tys. spraw rocznie i liczba ta sukcesywnie rośnie.
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY
Świadczymy usługi informatyczne, w szczególności z obszaru inżynierii danych (data engineering) takie jak integracja danych, opracowanie Data Lake oraz migracje systemów do chmury. Zajmujemy się wdrażaniem i modyfikacją aplikacji i systemów IBM i SAP. Unikalną kompetencją firmy jest obsługa technologii mainframe.
IBA Poland, założona w 2021 roku, stanowi część międzynarodowego holdingu IBA Group.
NASZA MISJA:
Współtworzymy SMART rozwiązania przyszłości.
SMART – Sustainable, Multi-Faceted, Automated, Reliable, Trusted.
SMART – Zrównoważone, Wieloaspektowe, Zautomatyzowane, Niezawodne i Zaufane.
NASZA WIZJA:
Projektowanie rozwiązań zorientowanych na potrzeby klienta dzięki zaufanym relacjom i technologii, które łączą dziedzictwo przeszłości z przyszłością.
Pluxee Polska to globalny fintech na rynku motywacji partnerów biznesowych i konsumentów oraz stymulacji sprzedaży. Dostarcza kompleksowe programy lojalnościowe B2B oraz zapewnia nowoczesne nagrody, które zapewniają sukces akcji promocyjnych: konkursów, loterii, programów lojalnościowych czy motywacyjnych dla sił sprzedaży. Dzięki przedpłaconym wirtualnym i klasycznym kartom Pluxee Nagroda oraz eVoucherom Pluxee można skutecznie angażować swoich klientów i kontrahentów.
Pluxee w Polsce to:
eDO App to innowacyjne rozwiązanie stworzone przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych (PWPW), które rewolucjonizuje sposób, w jaki biznes może zdalnie weryfikować tożsamość klientów i partnerów. Dzięki wykorzystaniu polskiego e-dowodu osobistego lub paszportu z warstwą elektroniczną oraz technologii NFC w smartfonach, proces potwierdzania danych staje się szybki, bezpieczny i nie wymaga dodatkowych urządzeń czy czytników. Dla tych dowodów osobistych, które jeszcze nie posiadają cyfrowego zabezpieczenia eDO App udostępnia funkcję rozpoznawania znaków nadrukowanych na dokumencie (OCR). Dostępne jest również potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem biometrii twarzy.
Aplikacja umożliwia nie tylko zdalne potwierdzanie tożsamości, ale także podpisywanie dokumentów, takich jak umowy najmu czy sprzedaży, bez konieczności osobistego spotkania.
Korzyści dla biznesu:
Dołącz do grona nowoczesnych przedsiębiorstw, które wykorzystują eDO App do usprawnienia swoich procesów i zwiększenia konkurencyjności na rynku. Zapewnij swoim klientom wygodę i bezpieczeństwo, podnosząc jednocześnie efektywność swojego biznesu. Wejdź na www.edoapp.pl/biznes i umów się z doradcą.
Shaped Thoughts to butikowy software house z ekspertyzą techniczną i biznesową w sektorze ubezpieczeń i bardzo doświadczonym zespołem inżynierów, którzy średnio mają po 13 lat doświadczenia. Firma realizuje projekty z precyzją, efektywnością i wyjątkową przewidywalnością, stawiając na partnerską współpracę jako fundament działań. Dzięki połączeniu znajomości branży InsurTech i technicznych umiejętności, Shaped Thoughts tworzy innowacyjne rozwiązania, które nie tylko spełniają, ale często przekraczają oczekiwania nawet najbardziej wymagających partnerów biznesowych.
Oferowane usługi:
Custom Software Development
Product Engineering Teams
Cloud Engineering
Integracje Sytemów
Audyt Technologiczny
VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe, ułatwiające codzienność klientom indywidualnym i firmowym. U podstaw działania banku są takie wartości jak bezpieczeństwo, transparentność, zrozumienie i nowoczesność, a jego klienci mają dostęp do rozbudowanej sieci oddziałów, jak również elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej. VeloBank tworzy bank przyszłości, w którym dobre wybory się opłacają, a pozytywne wartości i postawy tworzą wartość dodatkową: satysfakcję klientów i pracowników, pozytywne zmiany w środowisku oraz atrakcyjne warunki dla inwestorów.
ABAK (abak.com.pl) jest ogólnopolską firmą outsourcingową, specjalizującą się w profesjonalnej i kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, osób fizycznych, spółek osobowych i osób prawnych. Świadczy również usługi doradztwa finansowego oraz podatkowego. Usługi świadczone przez Spółkę podlegają nadzorowi merytorycznemu doradcy podatkowego oraz pracowników posiadających certyfikaty na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
ABAK działa na polskim rynku od 1993 r. Obecnie swoimi usługami wspiera ok. 1000 podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności, w tym podmioty notowane na giełdzie (wraz z przygotowaniem raportów giełdowych), podmioty wymagające raportów do spółek-matek (w tym zagranicznych), podmioty specjalistyczne np. FIZ oraz FIZ AN (Fundusze Inwestycyjne Zamknięte Aktywów Niepublicznych). Posiada 7 oddziałów: w Olsztynie, Łodzi, Legnicy, Ełku, Wrocławiu i dwa w Warszawie. Zatrudnia ponad 120 profesjonalnych księgowych. W 2010 r. spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.
PROFESCAPITAL (profescapital.pl) jest jedną z najbardziej doświadczonych firm działających na polskim rynku kapitałowym, oferującą usługi doradztwa transakcyjnego dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kluczową kompetencją spółki jest ocena wartości przedsiębiorstw, umożliwiająca wspieranie klientów we wszelkiego rodzaju operacjach kapitałowych. Posiada status Autoryzowanego Doradcy NewConnect oraz Firmy Partnerskiej GPW dla MSP.
PROFESCAPITAL świadczy kompleksowe usługi w zakresie pozyskania kapitału w transakcjach publicznych (IPO i SPO) i prywatnych (private placement), a także wprowadzania spółek na rynek główny GPW oraz NewConnect. Oferuje również usługi doradcze w procesach fuzji i przejęć przedsiębiorstw. Od początku działalności w 2002 roku PROFESCAPITAL zrealizowała dla swoich klientów transakcje na łączną kwotę przekraczającą 680 mln PLN.
Od 2009 roku PROFESCAPITAL jest podmiotem dominującym Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzi także notowana na NewConnect firma ABAK S.A. (abak.com.pl) świadcząca usługi outsourcingu finansowo-księgowego oraz REDWOOD sp. z o.o., (redwoodpr.pl) wyspecjalizowana w obszarze obowiązków informacyjnych, relacji inwestorskich oraz PR. Ponad 120-osobowy zespół Grupy Kapitałowej PROFESCAPITAL wspiera corocznie swoimi usługami ponad 1000 klientów z sektora MSP.
Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.