Kanga Exchange to dynamicznie rozwijający się system narzędzi i usług FinTech, który ma zachęcać i ułatwiać adopcję kryptowalut w życiu codziennym. Podstawowym obszarem działania Kangi jest giełda kryptowalut, która została uruchomiona we wrześniu 2018 roku. Od tego czasu stale się rozwija – pakiet usług świadczonych przez Kanga poszerzył się o takie narzędzia jak portfel do przechowywania kryptowalut, ponad 350 punktów wymiany kryptowalut oraz członków społeczność Kanga Local, bramka płatnicza Kanga Pay, atrakcyjny system Proof of Stake, karta Kanga stworzona we współpracy z Mastercard® i ZEN.COM, platforma IEO i wiele więcej.
Siłą i główną przewagą konkurencyjną Limitless Technologies jest unikalny zespół ekspertów. Kompetencje rozwijaliśmy, pracując przez lata w centrali Salesforce w San Francisco (USA), w europejskiej centrali mieszczącej się Dublinie (Irlandia), a także realizując wdrożenia na rynku rodzimym. Lata doświadczeń w działach rozwoju oprogramowania – przechodząc przez kolejne szczeble kariery, od stanowisk młodszego programisty po senior managera i zarządzanie zespołami zajmującymi się rozwojem platformy Salesforce – dały nam pełną znajomość tego systemu i dogłębne zrozumienie możliwości, jakie zapewnia przedsiębiorcom każde z oferowanych rozwiązań.
Zakładając Limitless Technologies, stworzyliśmy przestrzeń dla przedsiębiorców, dzięki której bezproblemowo wejdą oni na ścieżkę cyfrowej transformacji. Szybko i dokładnie rozpoznajemy specyfikę danej firmy, podchodzimy indywidualnie do potrzeb klientów i wierzymy, że odpowiednio wdrożona technologia może wnieść zarządzanie w każdej firmie na nowy poziom.
www.limitless.pl
Cenatorium jest spółką z obszaru nowych technologii działającą w sektorze nieruchomości (prop-tech), dostarczającą autorskie rozwiązania IT i narzędzia analityczne oparte o machine learning, zarówno z rejestrów państwowych jak i z dużych, nieustrukturyzowanych zbiorów danych i zbiorów danych przestrzennych.
Z usług Cenatorium korzystają firmy z sektorów m.in.:
Podstawowe produkty to:
Cenatorium dysponuje także własną siecią rzeczoznawców majątkowych na terenie całej Polski, dzięki czemu wspiera banki również w tradycyjnych procesach udzielania kredytów hipotecznych. Strategiczne działania są zorientowane na zwiększanie wykorzystania zautomatyzowanych wycen nieruchomości.
Proaktywnie pracujemy z Klientami i tworzymy wspólnie innowacyjne rozwiązania, zapewniając naszym Klientom stałą przewagę konkurencyjną.
Więcej na stronie: www.cenatorium.pl
comadso a/s, wiodący europejski insurtech w dziedzinie porównywania zakresu ochrony ubezpieczeń majątkowych. Każdego dnia aktualizują ponad 100.000 stron ogólnych warunków ubezpieczeń i są obecni w 8 Europejskich krajach, gdzie dostarczają software pomagający klientom w retencji i zdobywaniu nowych klientów, a także w rozwijaniu produktów. Jako pierwsi na świecie zaprezentowali technologię, która tworzy profil klienta bazując na informacjach takich jak jego wiek, podstawowe dane dotyczące jego rodziny, a także ich codziennych nawyków i hobby i na podstawie tych informacji pokazuje, gdzie produkty danego ubezpieczyciela są lepsze od produktów konkurencji.
Firma Comarch, założona w 1993 r. w Krakowie, szczyci się statusem jednego z wiodących producentów oprogramowania w Europie. Zatrudnia ponad 6000 pracowników na świecie i ma na koncie setki projektów zrealizowanych dla największych globalnych marek. Czerpiąc z 20-letniego doświadczenia w branży, wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Comarch sektor Finanse, Bankowość, Ubezpieczenia specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań w zakresie oprogramowania i systemów informatycznych dla cenionych instytucji finansowych: ubezpieczycieli, banków, funduszy emerytalnych i inwestycyjnych, domów maklerskich czy spółek zarządzania aktywami. Nasze kompetencje zyskały uznanie na arenie międzynarodowej, przynosząc nam bogate portfolio klientów z ponad 30 krajów. Na liście klientów znajdują się UniCredit, Société Générale, BNP Paribas, Swiss Life, Ergo, Oney, Allianz oraz wielu innych.
Copyright © Comarch 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Creatio is a global vendor of one platform to automate industry workflows and CRM with no-code and a maximum degree of freedom. Millions of workflows are launched on our platform daily in 100 countries by thousands of clients. Genuine care for our clients and partners is a defining part of Creatio’s DNA.
Creatio offerings include a no-code platform (Studio Creatio), CRM applications (marketing, sales and service), industry workflows for 20 verticals and marketplace add-ons. Creatio is recognized as
a Leader and Strong Performer in multiple Gartner and Forrester reports. Creatio products receive raving end-user reviews on peer-to-peer portals.
Our customers enjoy the freedom to own their automation. Freedom is provided through unlimited customization, the ability to build apps without a line of code and a universe of ready-to-use templates and connectors.
Creatio is headquartered in Boston, MA. We have 700 employees in six offices and a local presence in 14 countries. Creatio has long-lasting relationships with thousands of customers and partners with 700 GSIs and local integrators worldwide.
CRIF Sp. z o.o. to wiodący dostawca informacji kredytowej w Europie oraz jeden z kluczowych podmiotów w skali światowej, dostarczający zintegrowane usługi i rozwiązania z zakresu informacji biznesowej, handlowej oraz zarządzania ryzykiem.
Obecnie ponad 6300 banków i instytucji finansowych oraz 44 tysięcy klientów indywidualnych codziennie korzysta z usług firmy CRIF aż w 50 krajach.
CRIF Sp. z o.o. oferuje systemowe zarządzanie ryzykiem kredytowym wykorzystując autorską platformę informatyczną. Rozwiązanie to umożliwia outsourcing systemu IT i oszczędność kosztów, a także efektywną konfigurację pod kątem potrzeb Partnera. Potwierdzeniem wysokiej sprawności systemu jest kilkadziesiąt milionów generowanych rocznie raportów kredytowych oraz wysoka dostępność systemu.
Spółka oferuje rozbudowaną gamę skutecznych narzędzi do wszechstronnej analizy ryzyka. Dostarcza gotowych produktów, a także rozwiązań w obszarze Big Data, opartych o integrację niestrukturalnych zbiorów danych budowanych z Partnerami. Oferta Spółki umożliwia inteligentną identyfikację osób i firm oraz powiązań między nimi, integrację wszystkich znaczących źródeł danych, a także zastosowanie indywidualnych modeli oceny scoringowej oraz reguł wykrywających próby wyłudzenia.
Rozwiązania CRIF to zintegrowany dostęp do wielu baz danych, a dzięki temu do pełnej i aktualnej informacji o wszystkich podmiotach obrotu gospodarczego. Dzięki temu, w oparciu o skonsolidowane informacje, CRIF umożliwia wiarygodną ocenę rzetelności płatniczej, monitoring podmiotów czy ustalenie aktualnego adresu.
CRIF Sp. z o.o. działa jako centrum rozwoju oprogramowania. Główną działalnością centrum jest projektowanie i implementacja zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Zespół CRIF, składający się z doświadczonych inżynierów oprogramowania oraz architektów, łączy wiedzę biznesową z doświadczeniem technologicznym dostarczając wydajne rozwiązania w zakresie pozyskiwania, przetwarzania oraz użytkowania danych, dla najbardziej wymagających klientów.
Więcej informacji www.crif.pl
Insly jest firmą technologiczną, której celem jest dostarczanie usług dla dużych, średnich i małych multiagencji, średnich i małych kancelarii brokerskich, ubezpieczycieli obecnych na rynku polskim i ubezpieczycieli, którzy chcą wejść i szybko osiągnąć skalę na polskim rynku. Głównym produktem Insly jest program informatyczny, który, dzięki digitalizacji procesów i gromadzeniu danych, umożliwia albo usprawnia zarządzanie pełnym procesem sprzedaży polis (moduł do kwotacji i wystawiania polis) oraz obsługą klientów (moduł CRM). W ten sposób podnosi efektywność procesów, rentowność sprzedaży, obniża koszty zwiększania skali działalności (większej sieci czy większej palety produktów), a w efekcie pozytywnie wpływa na wynik techniczny użytkowników.
ITSurance Group (https://www.itsurance.io) jest firmą doradczą dostarczającą innowacyjne rozwiązania IT dla firm z sektora Instytucji Finansowych, szczególnie Ubezpieczycieli. Wywodzi się z działu Ubezpieczeń i Instytucji Finansowych Scott Tiger.
Wiedza ekspercka (biznesowa i technologiczna), poparta doświadczeniem i unikalnymi umiejętnościami:
(*) Zespół 50+ wysokiej klasy specjalistów posiadających średnio 15-20 lat doświadczenia oraz unikalną wiedzę domenową (Ubezpieczenia) oraz technologiczną. “One stop shop” – analitycy, PM’i, developerzy, testerzy, etc.
(*) Udowodnione wielokrotnie doświadczenie w projektowaniu, wytwarzaniu, implementacji oraz integracji systemów IT – zarówno “szytych na miarę” jak i “pudełkowych”
(*) Praktyczna znajomość na poziomie eksperckim wiodących technologii oraz rozwiązań informatycznych
(*) Efektywna wiedza w zakresie praktycznego zarządzania projektami i programami, szczególnie w Ubezpieczeniach – wsparta dziedzinową wiedzą biznesową
Oprócz projektów – kluczowy produkt, stworzony i rozwijany od ponad 20 lat – kompleksowa platforma dla graczy na rynku Ubezpieczeniowym – ITSurance Platform “SOUL”. Jest to nowoczesny, skalowalny, wydajny i kompleksowy system „core” dla Towarzystw Ubezpieczeniowych, InsureTech’ów, “White Label” oraz graczy z rynku Bank Assurance, i.e.
(*) SOUL zapewnia szeroki wachlarz funkcjonalności umożliwiających obsługę pełnej gamy indywidualnych i grupowych produktów życiowych.
(*) SOUL umożliwia szybkie wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów, które dzięki dostosowaniu do aktualnych warunków ekonomicznych pozwalają uzyskiwać przewagę nad konkurencją.
(*) SOUL jest systemem skalowalnym, elastycznym, łatwym w adaptacji, konfiguracji, utrzymaniu i rozbudowie.
KDPW tworzy grupę kapitałową oferującą wysoko specjalistyczne rozwiązania dla sektora finansowego, związane z depozytem zdematerializowanych instrumentów finansowych, rozliczeniami i rozrachunkiem transakcji na wielu rynkach, realizacją świadczeń na rzecz posiadaczy papierów wartościowych, gromadzeniem i przechowywaniem danych, nadawaniem kodów i numerów.
Oferowane usługi oparte są o rozwiązania technologiczne opracowane w większości przez specjalistów IT pracujących w KDPW, co pozwala nie tylko na dostosowanie rozwiązań do wymagań klientów operujących na polskim rynku, ale także uniezależnia od globalnych dostawców i wysokich kosztów związanych z licencjami.
Od ponad 30 lat ubezpieczamy transakcje handlowe polskich przedsiębiorców. Oferujemy usługi zapewniające bezpieczną wymianę handlową zarówno w kraju, jak i za granicą. Nasza działalność skupia się na ubezpieczaniu należności z tytułu sprzedaży towarów i usług z odroczonym terminem płatności, a także na udzielaniu gwarancji ubezpieczeniowych. Jako jedyny ubezpieczyciel w Polsce mamy prawo do oferowania ubezpieczeń eksportowych gwarantowanych przez Skarb Państwa, które zapewniają bezpieczeństwo w handlu na rynkach podwyższonego ryzyka politycznego. Jako jedyni w kraju ubezpieczamy długoterminowe projekty eksportowe o charakterze inwestycyjnym, finansowane kredytem o okresie spłaty dwóch i więcej lat. Ułatwiamy firmom dostęp do zewnętrznego finansowania. Nasza spółka faktoringowa KUKE Finance finansuje zagraniczne i krajowe należności w ramach wszystkich dostępnych na rynku rodzajów faktoringu – ze szczególnym uwzględnieniem faktoringu pełnego, czyli z przejęciem ryzyka niewypłacalności kontrahenta.
OpenText zapewnia przedsiębiorstwom dostęp do danych za pośrednictwem wiodących na rynku rozwiązań do zarządzania informacjami, wdrażanymi lokalnie lub w chmurze. Dzięki najbardziej kompletnej i zintegrowanej platformie do zarządzania informacjami (ECM) na świecie umożliwiamy naszym klientom organizowanie, integrowanie oraz ochronę danych i treści podczas ich przepływu przez procesy biznesowe wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dzięki naszym rozwiązaniom Digital Experience (DX) tworzymy niezapomniane doświadczenia z niezrównanym zakresem możliwości obsługi całej ścieżki klienta.
Więcej informacji na temat firmy OpenText (NASDAQ: OTEX, TSX: OTEX) można znaleźć na stronie: opentext.com.
PFR Portal PPK Spółka z o.o. – jest częścią Grupy Kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju, w ramach której stanowi centrum wiedzy i dobrych praktyk w obszarze Pracowniczych Planów Kapitałowych. Spółka organizuje szkolenia, konferencje, świadczy konsultacje dla firm i instytucji publicznych, zapewniając niezbędną wiedzę i wsparcie merytoryczne w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych. PFR Portal PPK prowadzi stronę mojeppk.pl, na której regularnie zamieszcza aktualności związane z programem, prezentuje oferty instytucji finansowych, najnowsze interpretacje prawne oraz udostępnia profesjonalne poradniki, broszury i pliki, do pobrania w kilku językach. W 2021 r. spółka uruchomiła stronę rachunek.mojeppk.pl, która pozwala uczestnikom programu w prosty sposób sprawdzić stan oszczędności, zgromadzonych na rachunkach PPK. Równoległym kierunkiem rozwoju Spółki jest realizacja szkoleń z innych obszarów tematycznych, w tym m.in. kompetencji miękkich, finansów osobistych, oszczędzania, obsługi klienta i wielu innych.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, wypracowuje solidne wyniki i zwiększa skalę działania. Wartość aktywów banku wynosi 431 mld zł, a wartość zysku netto wypracowanego w 2022 r. to 3,3 mld zł. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla klientów z wszystkich segmentów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów i kredytów.
Bank kontynuuje cyfrową transformację, doskonali standardy zdalnego świadczenia usług, wspiera technologicznie kanały sprzedażowe, cyfryzuje i automatyzuje procesy biznesowe. Jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych i liczbie 7,2 mln aktywnych aplikacji mobilnych IKO.
PKO Bank Polski pełni ważną rolę w systemie społeczno-gospodarczym kraju. Pozostaje gwarantem stabilności finansowej milionów Polaków oraz jednym z motorów napędowych krajowej gospodarki.
VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe, ułatwiające codzienność klientom indywidualnym i firmowym. U podstaw działania banku są takie wartości jak bezpieczeństwo, transparentność, zrozumienie i nowoczesność, a jego klienci mają dostęp do rozbudowanej sieci oddziałów, jak również elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej. VeloBank tworzy bank przyszłości, w którym dobre wybory się opłacają, a pozytywne wartości i postawy tworzą wartość dodatkową: satysfakcję klientów i pracowników, pozytywne zmiany w środowisku oraz atrakcyjne warunki dla inwestorów.
ABAK (abak.com.pl) jest ogólnopolską firmą outsourcingową, specjalizującą się w profesjonalnej i kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, osób fizycznych, spółek osobowych i osób prawnych. Świadczy również usługi doradztwa finansowego oraz podatkowego. Usługi świadczone przez Spółkę podlegają nadzorowi merytorycznemu doradcy podatkowego oraz pracowników posiadających certyfikaty na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
ABAK działa na polskim rynku od 1993 r. Obecnie swoimi usługami wspiera ok. 1000 podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności, w tym podmioty notowane na giełdzie (wraz z przygotowaniem raportów giełdowych), podmioty wymagające raportów do spółek-matek (w tym zagranicznych), podmioty specjalistyczne np. FIZ oraz FIZ AN (Fundusze Inwestycyjne Zamknięte Aktywów Niepublicznych). Posiada 7 oddziałów: w Olsztynie, Łodzi, Legnicy, Ełku, Wrocławiu i dwa w Warszawie. Zatrudnia ponad 120 profesjonalnych księgowych. W 2010 r. spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.
PROFESCAPITAL (profescapital.pl) jest jedną z najbardziej doświadczonych firm działających na polskim rynku kapitałowym, oferującą usługi doradztwa transakcyjnego dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kluczową kompetencją spółki jest ocena wartości przedsiębiorstw, umożliwiająca wspieranie klientów we wszelkiego rodzaju operacjach kapitałowych. Posiada status Autoryzowanego Doradcy NewConnect oraz Firmy Partnerskiej GPW dla MSP.
PROFESCAPITAL świadczy kompleksowe usługi w zakresie pozyskania kapitału w transakcjach publicznych (IPO i SPO) i prywatnych (private placement), a także wprowadzania spółek na rynek główny GPW oraz NewConnect. Oferuje również usługi doradcze w procesach fuzji i przejęć przedsiębiorstw. Od początku działalności w 2002 roku PROFESCAPITAL zrealizowała dla swoich klientów transakcje na łączną kwotę przekraczającą 680 mln PLN.
Od 2009 roku PROFESCAPITAL jest podmiotem dominującym Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzi także notowana na NewConnect firma ABAK S.A. (abak.com.pl) świadcząca usługi outsourcingu finansowo-księgowego oraz REDWOOD sp. z o.o., (redwoodpr.pl) wyspecjalizowana w obszarze obowiązków informacyjnych, relacji inwestorskich oraz PR. Ponad 120-osobowy zespół Grupy Kapitałowej PROFESCAPITAL wspiera corocznie swoimi usługami ponad 1000 klientów z sektora MSP.
Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej