30.07.2020 r. w ramach Spotkania Liderów Bankowości i Ubezpieczeń odbyła się Rada Programowa 16. edycji Insurance Forum. Obrady po raz pierwszy zostały przeprowadzone w formie online. Kolejna edycja wydarzenia, zaplanowana na 19-20 października 2020 r. w hotelu The Westin Warsaw, zostanie zrealizowane w formie hybrydowej, która połączy elementy tradycyjnego kongresu oraz aktywności online na dedykowanej platformie.
Uczestnicy Rady Programowej, w skład której wchodzą prezesi i przedstawiciele zarządów towarzystw ubezpieczeniowych, firm technologicznych i instytucji związanych z branżą ubezpieczeniową, omówili bieżące tematy w kontekście agendy jesiennej edycji wydarzenia. Poruszone zostały takie kwestie jak rola ubezpieczyciela w rzeczywistości po pandemii COVID 19, nowe potrzeby na rynku ubezpieczeniowym, zmiany w ofercie produktowej czy przejście do bardziej digitalowego modelu obsługi klienta. Część dyskusji oscylowała również wokół wpływu regulacji KNF na zastosowanie narzędzi chmurowych przez towarzystwa ubezpieczeniowe.
W spotkaniu wzięli udział m.in.:
- Aleksandra Agatowska, p.o. Prezes Zarządu, PZU Życie
- Lidia Fido, Członek Zarządu, Wiener
- Witold Jaworski, Członek Zarządu, Ergo Technology & Services Management AG
- Jolanta Karny, Wiceprezes Zarządu, Aviva
- Magdalena Macko-Gizińska, Chief Customer Officer, Nationale-Nederlanden
- Adam Malinowski, Wiceprezes Zarządu, Signal Iduna
- Zbigniew Pusz, Prezes Zarządu, Ubezpieczenia Pocztowe
Pełna agenda 16. edycji Insurance Forum zostanie udostępniona w najbliższym czasie.
Data publikacji: