Konferencja umożliwia Partnerowi zaprezentowanie swoich rozwiązań gronu decydentów, dokładne poznanie potrzeb rynkowych oraz bezpośrednie dotarcie do swoich klientów.

Poprzednia edycja Wydarzenia zgromadziła prawie 600 osób zainteresowanych rozwojem inteligentnych miast.

Korzyści reprezentacyjne:

  • Merytoryczne pozycjonowanie Partnera: merytoryczny udział w dyskusjach panelowych, prezentacjach
  • Udział w pracach Rad Programowych: pozycjonowanie wśród kluczowych graczy rynkowych wpływanie na zakres tematyczny podejmowanych debat

Korzyści marketingowe:

  • Logotyp w materiałach wydarzenia: elektroniczna broszura, drukowane materiały wysyłkowe, materiały konferencyjne, mailingi, zaproszenia
  • Ekspozycja marki podczas wydarzenia:
      główne ekrany, telewizory LCD
      ścianki, roll-upy, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
  • Pozycjonowanie partnera jako:
      Partnera wieczornych gal
      Partnera smyczy, identyfikatorów
      Partner lunchu, przerw kawowych

Korzyści medialne:

  • Logotyp w newsletterach, informacjach prasowych wysyłanych przez/do mediów
  • Dedykowane mailingi

Korzyści dodatkowe:

  • Match-making – system umawiania indywidualnych spotkań z uczestnikami wydarzeń

Kontakt w sprawie współpracy

Aneta Pernak

Wiceprezes Zarządu

tel: +48 22 379 29 18
kom: +48 791 989 886
e-mail: a.pernak@mmcpolska.pl